מספקים חוויית לקוח מצוינת: הכול על שירות מרכזייה בענן לעסקי תיירות

תיירות היא בין הענפים אשר ממוקדים במיוחד בחוויית הלקוח. מסיבה זו, מובן מדוע כל מה שעשוי להשפיע על כך משמעותי מאוד! שירות מרכזייה בענן הוא אחד הדברים האלה. מה היא מרכזייה כזו? במה היא שונה ממרכזייה רגילה לעסקים? וכיצד היא עשויה לתרום לעסקים בתחום התיירות? המאמר שלפניכם ירחיב ויסביר.

המענה המודרני לאתגר הישן

בעסק ממוצע, נכנסות במשך כל היום שיחות טלפון. בין אם הן חשובות יותר או חשובות פחות, ברור שהייתם רוצים לתת לכל אחת מהן מענה אידיאלי. זה אומר בין השאר לענות במהירות המרבית, בכדי שלא לפספס לקוח פוטנציאלי ובכדי לשפר שירות ללקוחות קיימים. דוגמה נוספת, היא היכולת להקליט שיחה נכנסת, בכדי להאזין לה שוב בעתיד, לשפר אופן מענה של נציגי שירות או לתעד לכל מטרה שהיא אחרת. ניתן להשיג מטרות כאלה ונוספות, באמצעות מרכזיה לעסקים בענן כגון זו שמציעה חברת Voicenter. מרכזיה כזו היא למעשה שירות מחשוב, אשר נגיש מרחוק וקל מאוד לשימוש. הוא לא דורש כמעט כל רכישת חומרה ותוכנה או תחזוקה פנימית שלהם. במקום זאת, אתם מתחברים במהירות לשירות הענן ומתחילים לעבוד! כמו כן, מאחורי הקלעים, השירות יבטיח שיעמדו לרשותכם היכולות המודרניות ביותר בתחום המרכזיות. לא תצטרכו לטפל בעצמכם בשדרוגים למערכת או בהתקנת טלאי תיקון שונים. כל זאת, נמצא בטיפול ספק השירות – במקרה זה חברת Voicenter.

 

 

התרומה לעסקי תיירות

עסקי תיירות יוכלו להפיק ממרכזייה כזו תועלות רבות, בהתאם לתכונות במרכזייה שהם ינצלו. אך במבט כללי, כמעט בוודאות, יופקו לכל הפחות התועלות הבאות:

  • התייעלות – כל התכונות שהמרכזייה מציעה, הן גרסאות מתקדמות ומודרניות של היכולות בהן מדובר. רואים זאת בנושא הפקס למשל. פקס הוא אמצעי תקשורת ישן ומיושן, אך הוא עדיין מדי פעם בשימוש. לא בהכרח משתלם, לרכוש מכשיר פקס מסורבל רק לשם מקרים נדירים של שימוש בו. במקום זאת, המרכזייה בענן תאפשר לקבל ולשלוח פקס ואף לעשות זאת באינטגרציה עם מערכת הדואר האלקטרוני. במילים אחרות – לעשות זאת גם יותר פשוט וגם יותר משוכלל!
  • צמצום משאבים דרושים – מרכזיה כזו, מאפשרת לכם לבצע את הפעולות הרגילות, תוך השקעת פחות משאבים. בתור שירות ענן, היא מייצגת מעבר מגישה של בעלות על ציוד פנימי לגישה נוחה וגמישה יותר של שכירות.
  • שיפור הידע וההבנה – בתור מרכז לפעילות התקשורת, שירות המרכזייה גם צובר מידע רב. מידע זה, עשוי להיות שימושי מאוד לשם התעמקות והבנה טובה יותר של פעילותכם.
  • זמינות, איכות ויציבות – המרכזייה בענן נמצאת אמנם אצל ספק חיצוני ולא בשליטה ישירה של חברת התיירות אך אם הספק איכותי, השירות כולו יהיה איכותי. בשירות של חברת וויסנטר למשל, מתבססים על חמש חוות שרתים (Data Centers), באופן שמבטיח יציבות מרבית. החוות ממוקמות במיקומים גאוגרפיים שונים ומרוחקים זה מזה, בישראל, אירופה, ארה"ב, הונג-קונג ואוסטרליה.
  • גמישות – מרכזיות כאלה, מקלות על עבודה מרחוק. בין אם זה עבודה מהבית או אולי עבודה בימים ושעות שבהם העסק כעקרון סגור.
  • אינטגרציה קלה – חיבור מערכות מידע שונות, הוא לעתים אתגר טכני מסובך עבור עסקים. המרכזייה הטלפונית בענן בנויה מראש, לחיבור קל למערכות שבדרך כלל מחברים אליה. למשל מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM), אשר ממנה "שואבים" נתוני לקוחות מתקשרים, לשם הצגה בפני נציג השירות שיענה.

לסיכום

תנו ללקוחותיכם את החוויה הטובה ביותר ושפרו את תפקודכם ותדמיתכם בהקשר זה, באמצעות מרכזייה איכותית בענן.

נגישות