מדוע חברות תיירות חייבות אינטרנט חזק ומהיר?

תיירות זה עניין של תקשורת. תקשורת של חברת התיירות, עם מגוון גורמים אחרים ובעיקר לקוחות. נכון, חברות כאלה עוסקות בעוד דברים רבים אחרים, אך בלי תקשורת אין חברת תיירות. מה זה אומר מבחינת חיבור האינטרנט? ומה היא רמת החשיבות, של מהירות חיבור זה?

חלק מהתשתיות

ניתן לתאר את חיבור האינטרנט כחלק מהתשתיות בעסק. בדיוק כמו תשתית החשמל או אפילו אספקת המים. באופן טבעי, זמינות ואיכות תשתיות אלה, משפיעות על פעילות סוכנות התיירות. מה לגבי האינטרנט? איך למשל תשפיע בחירת ספק אינטרנט Itc על העסק שלכם? כאן העניינים נעשים מורכבים מעט, ביחס לתשתיות אחרות. חשמל מגיע אלינו במתח קבוע פחות או יותר והוא כמעט תמיד זמין ברציפות. מים מגיעים באופן סטנדרטי למדי, די דומה לחשמל. אבל החיבור לרשת האינטרנט, עשוי להיות במהירויות שונות, רוחב פס שונה ועם קשת תקלות אפשריות רחבה יותר.

חלק מהעסק

חיבור האינטרנט הוא כיום חלק שגרתי מתשתיות העסק, עבור עסקים רבים ובוודאי חברות תיירות. משתמשים בו בין השאר, עבור

  • אימיילים – משלוח וקבלת אימיילים מול גורמים שונים. כאן נזכיר, שהאימייל הוא בהחלט לא דבר שנעלם מהעולם. להפך. רשתות חברתיות ואמצעי תקשורת אחרים צצים ומשתנים תדיר. אך האימייל הצנוע נשאר איתנו כל הזמן. מדוע? פשוט מאחר שהוא טכנולוגיה סטנדרטית, נפוצה ביותר, פשוטה יחסית ונוחה מאוד לשימוש.
  • גלישה לאתרי מידע – חברת תיירות חייבת לדעת מה קורה בעולם ובתחומי ההתמחות שלה. גם מעבר לכך, ייתכן שתזדקקו לבדיקת שער מטבע מסוים, מזג האוויר היכן שהוא וכדומה.
  • בדיקת אתר החברה – לחברות תיירות יש גם אתרים, עם מידע רקע על החברה, מידע שימושי לתיירים, דרכי התקשרות אל החברה, רשימת סניפים ועוד.

 

 

אז מה דרוש?

מה בעצם חשוב שחיבור האינטרנט יספק לכם? ומה הקשר של זה למהירות?

  • זמינות – לפני הכול, חיבור האינטרנט חייב להיות זמין כמעט תמיד. אינטרנט לא זמין או לא זמין באופן רצוף, הוא אינטרנט ב"מהירות אפס!”.
  • מהירות – החיבור גם חייב להיות תואם, למהירות שעבורה אתם משלמים. זו עשויה להיות מוגדרת כמהירות עד כך וכך מגה בייט. העיקר, שהיא אכן תעמוד בהתחייבות בנידון. מה המהירות שבפועל דרושה לכם, זו כבר שאלה אחרת. אתם זקוקים בעצם, לחבילת אינטרנט עם המהירות המרבית שבה אתם משתמשים. גם אם לרוב, אין לכם צורך במהירות מרבית זו.
  • אמינות – אמינות החיבור מתבטאת לא רק בזמינותו. האמינות היא גם עניין של אמינות הספק שממנו אתם שוכרים חיבור אינטרנט. אמינות זו, באה לידי ביטוי בשרות ובתמיכה שהוא מציע. שוב – מקרה של תקלה עם שיבושים בזמינות החיבור, חייב להיפתר במהירות ובמקצועיות. אם זה לא יהיה כך, הדבר יפגע בתועלת מהמהירות. כמו פקק תנועה בכביש מהיר.

הכול מספק אחד

בפועל, אנו מדברים על שירות ספק תשתית אינטרנט וגם שרות "ספק אינטרנט", תמיכה טכנית ואף שירותי עזר משלימים בנושא התקשורת. רצוי לקבל כל זאת מספק אחד. הסיבה לכך, היא שעסקים כמו חברות תיירות עובדים עם לא מעט ספקים במקביל. ניהול האינטראקציה עם הספקים, הוא בעצמו "עבודה" גוזלת זמן ומורכבת. אולי לא הדבר הכי מורכב שאתם עוסק בתפעול העסק, אבל בכל זאת טרחה מצטברת. בבחירת חבילה עם ספק itc תוכל להציע לכם גם שרות אינטרנט, גם שרות ספק תשתית וגם שירות לקוחות איכותי אשר זמין 24 על 7. כל זאת ממקור אחד, באופן שמסייע לכם לצמצם ספקים. זו היא עוד תועלת שימושית, מאחר ששיפור בתהליכים עסקיים, הוא שיפור שמורכב מפרטי פרטים קטנים.

לסיכום

לכל חברת תיירות כדאי לוודא, שעומד לרשותה חיבור אינטרנט איכותי מספיק. ובמידה ולא – אין צורך להתפשר!

נגישות